Zadzwoń

(+48) 604 741 430 lub napisz na sklep@jaszym.pl

Produkt dnia
Buty skórzane Sneakers Tattini
Buty skórzane Sneakers Tattini
559,00 zł 399,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

 JASZYM

Reklamacja dotycząca towarów

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz reklamować, w stanie czystym (wypranym/umytym/wyczyszczonym, podeszwa w butach również musi być czysta).
  2. Dołącz do niego kopię faktury/paragonu oraz wzór formularza reklamacyjnego, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu oraz wskażesz formę rekompensaty.
  3. Napisz adres zwrotny oraz podaj numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 
  4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu,przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt. 

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia  mechaniczne, a wyłącznie wady fizyczne.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Chętnie udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.

1. JASZYM  jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: JASZYM Sławomir Ważny. ul. Zamkowa 18; 62-635 Przedecz lub pocztą elektroniczną na adres biuro@jaszym.pl 

3. JASZYM zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 

4. JASZYM podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

5. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić JASZYM o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

6. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: JASZYM Sławomir Ważny, ul. Zamkowa 18; 62-635 Przedecz lub biuro@jaszym.pl

7. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. 

8. JASZYM zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl