


REKLAMACJA DOTYCZĄCA TOWARÓW
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz reklamować, w stanie czystym (wypranym/umytym/wyczyszczonym, podeszwa w butach również musi być czysta).
- Dołącz do niego kopię faktury/paragonu oraz formularz reklamacyjny w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu oraz wskażesz formę rekompensaty.
- Napisz adres zwrotny oraz podaj numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni roboczych (w przypadku obuwia Tattini 30 dni roboczych) od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu,przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych (w przypadku obuwia Tattini 30 dni roboczych) i odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Chętnie udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.