Zadzwoń
Producenci
promocje
Kantar nylonowy Ilia La Valencio
Kantar nylonowy Ilia La Valencio
71,00 zł 56,80 zł
Kantar nylonowy dla źrebaka Tattini
Kantar nylonowy dla źrebaka Tattini
25,00 zł 20,00 zł
Kantar podszyty futrem Dublin QHP
Kantar podszyty futrem Dublin QHP
65,00 zł 52,00 zł
Kamizelka dziecięca Jasmin Covalliero 2019
Kamizelka dziecięca Jasmin Covalliero 2019
189,00 zł 113,40 zł
Oficerki skórzane jeździeckie Boxer Tattini
Oficerki skórzane jeździeckie Boxer Tattini
1 699,00 zł 1 099,00 zł
Czapka zimowa J/Z 2020 Covalliero
Czapka zimowa J/Z 2020 Covalliero
56,00 zł 33,60 zł
Kantar z futerkiem J/Z 2020 Covalliero
Kantar z futerkiem J/Z 2020 Covalliero
73,00 zł 58,40 zł
Tunel szalik dzianinowy J/Z 2020 Covalliero
Tunel szalik dzianinowy J/Z 2020 Covalliero
86,00 zł 51,60 zł
Bluza dziecięca z kapturem Maxxia Covalliero
Bluza dziecięca z kapturem Maxxia Covalliero
193,00 zł 115,80 zł
Kantar parciany Einhorn II Busse
Kantar parciany Einhorn II Busse
67,00 zł 53,60 zł
Produkt tygodnia
Kurtka męska wodoodporna Venlano Covalliero
Kurtka męska wodoodporna Venlano Covalliero
322,00 zł 193,20 zł
Reklamacje

REKLAMACJA DOTYCZĄCA TOWARÓW

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz reklamować, w stanie czystym (wypranym/umytym/wyczyszczonym, podeszwa w butach również musi być czysta).
  2. Dołącz do niego kopię faktury/paragonu oraz formularz reklamacyjny w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu oraz wskażesz formę rekompensaty.
  3. Napisz adres zwrotny oraz podaj numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 
  4. W ciągu 14 dni roboczych (w przypadku obuwia Tattini 30 dni roboczych) od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu,przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych (w przypadku obuwia Tattini 30 dni roboczych) i odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Chętnie udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Sklep jeździecki JASZYM | ul. Zamkowa 18, 62-635 Przedecz, woj. wielkopolskie | NIP: 6661464024, REGON: 311590392

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl