Zadzwoń
promocje
Pad Hector La Valencio
Pad Hector La Valencio
205,00 zł 164,00 zł
Siodło skórzane wszechstronne Oskar Ex Daw-Mag
Siodło skórzane wszechstronne Oskar Ex Daw-Mag
3 700,00 zł 2 975,00 zł
Oficerki jeździeckie skórzane Terranova Tattini
Oficerki jeździeckie skórzane Terranova Tattini
1 450,00 zł 999,00 zł
Derka padokowa 300g z kapturem Polar I Kavalkade
Derka padokowa 300g z kapturem Polar I Kavalkade
499,00 zł 399,20 zł
Czapsy z gładkiej skóry miękkie Lisci Tattini
Czapsy z gładkiej skóry miękkie Lisci Tattini
529,00 zł 317,40 zł
Derka siatkowa Letizia Kavalkade
Derka siatkowa Letizia Kavalkade
119,00 zł 95,20 zł
Derka padokowa Yukon II 100g Kavalkade
Derka padokowa Yukon II 100g Kavalkade
422,00 zł 337,60 zł
Derka padokowa 100g z kapturem Polar I Kavalkade
Derka padokowa 100g z kapturem Polar I Kavalkade
449,00 zł 359,20 zł
 Oficerki jeździeckie skórzane Retriever Tattini
Oficerki jeździeckie skórzane Retriever Tattini
1 450,00 zł 999,00 zł
Derka padokowa Yukon II 200g Kavalkade
Derka padokowa Yukon II 200g Kavalkade
439,00 zł 351,20 zł
 Oficerki jeździeckie skórzane Breton Tattini
Oficerki jeździeckie skórzane Breton Tattini
999,00 zł 799,00 zł
Czapsy skórzane oficerkowe Foderati Tattini
Czapsy skórzane oficerkowe Foderati Tattini
552,00 zł 331,20 zł
Produkt tygodnia
Kask z szerokim daszkiem Tattini
Kask z szerokim daszkiem Tattini
495,00 zł
Derka padokowa Yukon II 200g Kavalkade
Derka padokowa Yukon II 200g Kavalkade
439,00 zł 351,20 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

 JASZYM

Reklamacja dotycząca towarów

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz reklamować, w stanie czystym (wypranym/umytym/wyczyszczonym, podeszwa w butach również musi być czysta).
  2. Dołącz do niego kopię faktury/paragonu oraz wzór formularza reklamacyjnego, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu oraz wskażesz formę rekompensaty.
  3. Napisz adres zwrotny oraz podaj numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 
  4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu,przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt. 

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia  mechaniczne, a wyłącznie wady fizyczne.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Chętnie udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.

1. JASZYM  jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: JASZYM Sławomir Ważny. ul. Zamkowa 18; 62-635 Przedecz lub pocztą elektroniczną na adres biuro@jaszym.pl 

3. JASZYM zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 

4. JASZYM podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

5. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić JASZYM o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

6. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: JASZYM Sławomir Ważny, ul. Zamkowa 18; 62-635 Przedecz lub biuro@jaszym.pl

7. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. 

8. JASZYM zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

 


Sklep jeździecki JASZYM | ul. Zamkowa 18, 62-635 Przedecz, woj. wielkopolskie | NIP: 6661464024, REGON: 311590392

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl